Başkan Savuk açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“’27 Haziran Cumartesi günü saat 18.00’de Tandoğan’da bayrak açıyoruz. Siz değerli hemşehrilerimizi de açtığımız Türk bayrağının altına davet ediyorum. Müsavat Dervişoğlu.’ Dikkat ederseniz burada Müsavat Dervişoğlu’nun imzası var ancak İyi Parti Genel Başkanı sıfatını kullanmamış. Türkiye Cumhuriyeti’nin bir vatandaşı olarak milletine sesleniyor. İnisiyatif kullanıyorum, iyi şeyler yapmak istiyorum diyerek sizi Tandoğan’a davet ediyor. İşte Genel Başkanımız Müsavat Dervişoğlu’nun çağrısı üzerine geleceğimize, vatanımıza Cumhuriyetimize sahip çıkmak için 27 Haziran’da Ankara’da Tandoğan Meydanı’nda bir araya geliyoruz. 1919’da Sultanahmet Mitinginde Türk milletine hitap eden Halide Edip Adıvar’ın söylediği gibi; karanlıkların en koyu olduğu an güneşin doğuşuna en yakın olduğu zamandır. Bizim umudumuz var. Gelin el ele verelim ihanete dur diyelim. Teröriste statü arayanlara, Cumhuriyet düşmanlarına, Türk varlığını yok sayanlara geçit vermeyelim. Siyasetimiz ne olursa olsun Atatürk’ün en büyük eserim dediği Cumhuriyete sahip çıkarak bayrak açalım. Kıymetli Çarşambalılar; Yaşlısı ile genci ile işçisi ile emeklisi ile elinizde Türk bayrağı ile sizi bu çağrımıza kulak vermeye davet ediyoruz. Sevdası Türkiye kaygısı vatanımız olan herkesi bu kutlu buluşmaya davet ediyoruz. Cumartesi sabahı saat 07.30’da bizlerde otobüslerle partimizin önünden Ankara’ya hareket edeceğiz. Bizimle gelmek isteyen tüm vatandaşlarımızı bekliyoruz. Son bulsun teslimiyet, yaşasın Cumhuriyet, yaşasın Türk Milleti. Ne mutlu Türküm diyene.”
HABER: MEHMET EMİN COŞKUNDERE








